Найкраща школа Ніндзюцу запрошує всіх бажаючих в свою команду. The best school of Ninja invites everyone to its team.

Питання/Відповіді

В этом интервью Вы, возможно, найдете ответы на интересующие Вас главные вопросы. На все не раскрытые здесь моменты, надеюсь, в процессе нашего общения мы вместе постараемся найти правильные ответы.

1. Питання: По-перше, хочеться запитати, що ж таке Ніндзюцу?

Відповідь: Ця назва перекладається, з японської мови, як «мистецтво бути невидимим і терплячим». Ці поняття актуальні сьогодні так, як і тисячу років тому назад. Але якщо в давні войовничі часи невидимість полягала в прихованості дій на ворожій території і самого прожиття десь в малодоступних місцях, тому що родини НІНДЗЯ дуже рідко поділяли погляди правлячої державної касти, а терпіння більше потрібно було проявляти в постійних бойових сутичках за свою територію та саме життя – своє та близьких, то сьогодні – наше терпіння буде сконцентроване проти своєї ліні, скованості, непостійності, внутрішньої напруги, негативних емоцій. Наша невидимість буде направлена на внутрішню зосередженість свого розвитку в стороні від сторонніх очей, а також проти пихатої поведінки в будь-якому оточенні. Якщо Ви готові ввібрати в себе цю філософію життя – ласкаво просимо на Шлях Божественного Воїна!

2. Питання: Розкажіть, будь-ласка, про історію появи Ніндзюцу в світі та в нашій країні.

Відповідь: Про історію виникнення Ніндзюцу в Японії написано достатньо літератури. Нагадаю лише, що з\'явилося воно майже тисячу років назад, розвиваючись і таємно передаючись дуже обмеженій кількості людей. І лише після смерті 33-го Сокьо (носія традиції) Такамацу Тосіцугу, нинішній 34-ий Сокьо Тогакуре-рю Ніндзюцу Хацумі Масаакі в 1973 році відкрив неповторне мистецтво всім бажаючим осягнути це надбання спочатку лише в самій Японії. В 1982 році він вперше побував в США, де викликав бум американської «ніндзяманії», що, звісно, перекинулося і на Європу. На території СНД ніндзюцу повноцінну ходу почало набирати в першій половині 90-их років, завдячуючи великому майстру, невтомному пропагандисту, моєму Сенсею – Момоту Валерію Валерійовичу, який, як і тоді, так і зараз постійно працює в напрямку збільшення матеріалу по Ніндзюцу Будзінкан. Незалежною Асоціацією на території України ми являємось з лютого 1995 року, президентом якої є Валерій Валерійович Момот (м. Харків). Сайт нашої Асоціації Україна Сібу Додзьо – www.ninpo.org.ua.

3. Питання: Що мається на увазі під поняттям «Сенсей»?

Відповідь: Слово «Сенсей», з японської мови, перекладається як «той, що йде попереду», тобто людина, яка знає цей Шлях краще і достатньо для того, щоб вказати його без помилок своїм послідовникам, які рухаються в тому ж напрямку. Для всіх прихильників, Ніндзюцу Будзінкан в світі головним Сенсеєм, звісно ж, є патріарх Хацумі Масаакі (02.12.1931 р.н.), в нашій країні Момот Валерій Валерійович, а для всіх, кому пощастило приєднатися до вивчення Ніндзюцу в одного з інструкторів нашої Асоціації, Сенсеєм буде саме їх тренер. Можливо, методи та манери викладання в наших інструкторів будуть трішки відрізнятися, але кінцева мета у всіх, я думаю, одна. Головне, що потребується у відносинах Наставника та учня – це щирість, взаєморозуміння та повна довіра.

4. Питання: Вточніть, будь-ласка, яка саме головна мета наших занять Ніндзюцу?

Відповідь: Школа Будзінкан Нінпо – сучасна школа Ніндзюцу, яка вміщує в собі традиції тисячолітньої історії розвитку мистецтва воїнів-тіней, головною своєю задачею завжди вважає розвиток свідомості, духа воїна, через вивчення реальної бойової техніки та психофізичної практики. Як і в давні часи, все це повинно допомогти вижити та вирішити свої задачі в не завжди дружньому для нас оточенні, де «закон джунглів» часто вривається в наш «цивілізований» світ.

5. Питання: Що включає в себе назва «Будзинкан»?

Відповідь: «Будзінкан» перекладається як «Палац Божественного Воїна», тобто дім чи ж місце, яке має важливе значення в нашому житті, де з допомогою земних: фізичних і ментальних дій ми будемо осягати Духовну, Божественну Премудрість Воїна. В комплексну систему Будзінкан входить дев\'ять стародавніх шкіл, по яким носієм традицій на даний час є Масаакі Хацумі. Ті, хто цікавиться відмінністю цих шкіл більш детально, можуть прочитати в книгах Момота В.В., а зараз для загального розвитку тільки нагадаю їх назви:

- Тогакуре рю Нінпо – 34-й Патріарх;

- Гьокко рю Косі Дзюцу – 28-й Патріарх;

- Кото рю Коппо Дзюцу – 18-й Патріарх;

- Гікан рю Коппо Дзюцу – 15-й Патріарх;

- Сінден Фудо рю Дакентай Дзюцу – 26-й Патріарх;

- Кукісін рю Хаппо Бікен – 28-й Патріарх;

- Такагі Йосін рю Дзютай Дзюцу – 17-й Патріарх;

- Комогакуре рю Нінпо – 14-й Патріарх;

- Гьокусін рю Нінпо – 21-й Патріарх.

6. Питання: На які із більш відомих бойових мистецтв схоже Ніндзюцу і що воно має в своєму арсеналі?

Відповідь: Своєрідність системи, я думаю, бачить кожний, хто приходить займатися в наші групи. В Ніндзюцу є і ударна, і кидальна, і техніка больових викручувань, але вона має важливі відмінні моменти від відповідних відомих карате, дзюдо та айкідо. Можливо, більш схожим мистецтвом буде Джиу-Джицу (Дзю-Дзюцу), але тут головні відмінності будуть проявлятися саме в жорсткій ударній техніці. Потрібно нагадати, що Ніндзюцу не спортивний напрямок, тому багато моментів, які в других системах заборонені, в ньому якраз активно проявляються. На подальших етапах вивчення буде запропонована і техніка володіння різноманітною зброєю, і техніка захисту проти неї. Але запам\'ятайте! Все вивчене в школі застосовувати тільки в крайніх випадках, коли ніякі гуманні методи подолання конфлікту вже не можуть допомогти Вам чи вашим близьким.

7. Питання: Скажіть, якщо немає початкової спортивно-фізичної підготовки, чи варто починати займатися та чи приймають таких учнів у вашу групу?

Відповідь: І можна, і потрібно, чим швидше починати займатися. Програма вивчення в нас будується так, що кожна людина може ввійти в систему за допомогою поступового просування від простого матеріалу до більш складного етапу. Це стосується як технічних рухів, так і фізичних навантажень.

8. Питання: В якому віці вже пізно починати вивчення або ще рано?

Відповідь: Всі, мабуть, чули висловлювання, що вчитися ніколи не пізно, і це правильна життєва позиція. Ми часто любимо обіцяти собі, що щось корисне для свого організму і свідомості почнемо робити з наступного понеділка, з наступного місяці, з нового року, а в результаті так і залишаємося на одному місці. Так що починаємо щось робити зараз і позитивний результат обов\'язково буде, в порівнянні з вашим попереднім станом! Що стосується обмежень, то в нас вони в якійсь мірі чіпають дітей до 9-10 років. Тому що техніки, які пропонуються для вивчення, дуже серйозні і їх потрібно відпрацьовувати в парах з серйозним підходом, чого дітям в основному не вистачає. Але якщо з дитиною буде займатися тато чи мама, то можна досягти феноменальних результатів, починаючи працювати з 5-6 років, так як вони схоплюють своєю чистою свідомістю все на лету.

9. Питання: А ось якщо людину цікавить більш не фізично-технічний аспект, а філософсько-духовний, що вона зможе для себе знайти, прийшовши в Ніндзюцу?

Відповідь: Скажу відразу, що думка, начебто можна добитися духовного розвитку не напружуючись фізично, не відповідає дійсності. Це стосується практично всіх світових практик в цьому напрямку. Духовний Шлях – це Шлях Воїна! І головна війна направляється на того, хто «в нас сидить». І перемагати його щоденно, щогодинно являється найважчою роботою в житті. Це стосується і фізичної дисципліни, і способу контролювання думок, які щосекундно намагаються відвести нас в іншу сторону. Головна задача наших тренувань полягає в том, щоб сьогодні ти став кращим, ніж вчора, а завтра – кращим, ніж сьогодні. І найголовніше – не робить ніяких пауз і не давати собі ніяких попусків. А для цього доведеться обов\'язково вивчати техніку самозахисту, що буде придавати життєвої впевненості, не боятися падати і перекидатися на твердих підлогах, що може також знадобитися в буденному житті. Ритуал чайної церемонії не має на увазі, що потрібно тільки пити чай і теревенити, ніби то, про високі матерії. На сході є прислів\'я, в якому закладена мудрість цього регіону: «Справжня людина обов\'язково повинна вдосконалюватись в бойовому мистецтві та каліграфії».

10. Питання: Яке місце в заняттях займає медитація?

Відповідь: На тренуваннях в Додзьо головною є, так звана, динамічна медитація. Вона розглядатиметься, дуже серйозно, коли ми підійдемо до вивчення такого філософського поняття як ведення поєдинку з позиції п\'яти стихій: Земля, Вода, Вогонь, Повітря, Порожнеча. Крім відмінності в технічних діях, це приховано в ментальному настрої і відповідному позиції конкретної стихії процесу мислення. На ще вищих сходинках вивчення буде розглядатися концепція Ін-Йо (Інь-Ян на китайській мові), тобто зв\'язок м\'якого та жорсткого, пасивного та активного, спустошення та наповненості. Медитацією в сидячому положенні кожний бажаючий може займатися самостійно дома в спеціально відведеному для цього місці.

11. Питання: Що таке «Додзьо»?

Відповідь: Додзьо – це «Місце, де осягають Шлях». Тобто те місце, де Ви тренуєтесь, щоб ставати кращим і вправнішим в своєму мистецтві. Це може бути якесь одне місце, наприклад, у вашому залі, або ж це можуть бути різні місця, які допомагають вашому розвитку. Головне, що потребується, це особливе налаштування та посилена відповідальність перед собою та перед тими всіма Вчителями, які по крупинах зберігали та передавали з покоління в покоління знання відповідного мистецтва, щоб вони дійшли до Вас. Обов\'язково потрібно в данину повазі пам\'яті про цих людей при вході та виході з Додзьо зробити поклін (Додзьо-ні рей). Це не стосується ніяких ваших атеїстичних чи релігійних поглядів. Всі свої негативні емоції заносити за двері (образно) Додзьо ні в якому разі не можна.

12. Питання: Чи берете Ви в учні людей других національностей, рас і віросповідань?

Відповідь: Завдячуючи Масаакі Хацумі всі ці древні обмеження зняті, внаслідок чого і ми з Вами маємо можливість приєднатися, хоч трішки, до цього пласту знань. В нас існують зовсім інші критерії відбору учнів. Головне потрібно бути людяним, чесним з товаришами, підтримувати колективну дисципліну та вести себе порядно та щиро як на тренуваннях, так і після них. Ніндзя завжди називали свою незалежну спільноту НІНКЕ (сім\'я ніндзя). Якщо Ви відповідаєте цим критеріям, то знайдете своє місце в нашій команді.

13. Питання: Якщо хтось займався чи займається іншим бойовим мистецтвом, чи можливо перейти або поєднати його з вивченням Ніндзюцу?

Відповідь: В цьому є як позитивні, так і негативні моменти. Позитивність в тому, що, де б людина не займалась, це її привчало до режиму, дисципліні тіла, покращенню своєї форми. А негативним фактором може являтися саме мала сумісність різних технічних дій, що призводить до ламання старих напрацювань і переучуванню базових рухів. Але є споріднені системи, які, я думаю, при великому бажанні, та гарній пам\'яті можна суміщати. Справа лише в тому, що технічний арсенал Ніндзюцу на стільки широкий та самодостатній, що немає сенсу сюди ще щось додавати. Думаю, що краще відразу визначитися зі своїм вибором Шляху і вже тоді з усім старанням рухатись вперед, не повертаючи з нього.

14. Питання: Чи можете Ви проводити індивідуальні заняття?

Відповідь: Скажу відразу, що чомусь багато в Києві цікавляться цим питанням. Зрозуміло, що чисто фізично неможливо піти назустріч всім таким бажанням. По-друге, хочу все ж переконати всіх займатися в групі. Це дає і друзів однодумців, і вибір партнерів для відпрацювання прийомів самозахисту, а також дозволяє порівнювати свій рівень підготовки з іншими. По-третє, індивідуальні заняття коштують на порядок більше. І там також потрібний хоча б один партнер для занять, на якому ви будете відпрацьовувати техніку. Єдине, що хочу попросити впливових наших послідовників, що якщо є можливість організувати зал для занять десь поряд з Вами, то ми завжди розглянемо ці пропозиції, головне щоб це було ближче до метро, для зручної транспортної розв\'язки і на вигідних для нас умовах.

15. Питання: Кого Ви в першу чергу очікуєте побачити в своїй групі?

Відповідь: Ми завжди очікуємо світлих індивідуальних особистостей з глибоким мисленням і серйозним поглядом на життєві процеси. Такі люди часто сьогодні почувають себе самотніми та не знаходять потрібно кола для спілкування та свого розвитку. В нас підбирається дуже гарний, своєрідний, колектив, в якому Ви знайдете дуже цікавих людей, а головне, можливо, вірних друзів. Ми також завжди готові прийняти людей з якимись духовними напрацюваннями, гімнастично-акробатичними здібностями, вивчаючих техніку Паркуру та всіх людей з творчим складом мислення. Кожна людина в глибині душі має індивідуальне зерно. Просто його потрібно звідти дістати, посіяти в благодатний ґрунт, і з нього обов'язково виросте прекрасна неповторна квітка під назвою «ВИ». І головне моє завдання – зібрати всі ці квіти в одному «Саду Божественного Воїна». Приєднуйтесь – і Ви, надіюсь, не пожалкуєте про свій вибір. Бажаю всім і у всьому удачі!

Новини
2018.10.28
Увага!

Усі бажаючі можуть зайти, по посиланню внизу, на нашу сторінку в Fasebook: NINJUTSU PROGRESSIVE GENERATION та переглянути тренувальні відео-ролики.

Сегодня, как в интернете, так и в большом наличии секций по разнообразным направлениям, людям предоставляется не только безграничный выбор Пути развития, но и много стопорящих и сбивающих преград, не дающих раз и навсегда определиться в своем желании и стремлении. Многие, попрыгав, как кузнечики, с одного на другое, так, в итоге, остаются конкретно ни с чем. Имеющее множество приверженцев во всем мире, Ниндзюцу открывает всем неповторимое искусство побеждать, доставая с глубины каждого последователя такие скрытые способности и внутренние резервы, о которых никто не подозревал. Надеюсь, мы с вами станем единомышленниками и будем вместе постигать и развивать Ниндзюцу в городе Киеве, в Украине и во всем мире. Выходите на наш сайт ninjutsu.com.ua и приходите к нам на тренировки. Это правильный выбор!